Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Imposters in the Temple, a hard-hitting, eye-opening book about the intellectual and moral decay of American universities and colleges, has been updated and expanded in this new paperback edition from the Hoover Institution Press. Martin Anderson--a former White House policy adviser to Presidents Nixon and Reagan and a member of the academic world for more than three decades--takes U.S. academics to task in this powerful book, which has been hailed for its scope and clarity. Topics include the corrupt practices now rampant in our universities; how professors have abandoned the classroom, turning over much of their teaching responsibilities to unqualified students; and how intellectual standards, in both grading and research, have sunk to new lows. Anderson offers a bold blueprint for restoring the intellectual integrity of American universities, one that would allow them to achieve the greatness they are capable of. He concludes on an optimistic note, pointing out that many of our elite universities have recognized the seriousness of the intellectual declines that took place during the 1970s and 1980s and are beginning, quietly and slowly, to clean their academic houses.