Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
All the companies today in a competition are lodged in The Red Ocean. The ways and the processes opted by any marketer to sell itself revolve around a phenomenon that gathers a competitive advantage for it. The soul of these efforts in the Red Ocean can be summarized in the pursuit either of differentiation or low cost, no matter whatever road map is taken for it. But, who will answer the basic values of the consumer? When the marketer shall be able to realize the brass text of the value? What is actually the value phenomenon asked? And why the pursuit of value is dealt in a True Blue Ocean? How shall a marketer understand the core values of a Blue Ocean that answer the psychological, physical, emotional and social value for any user?