Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study examines portray of Indian stars in multinational products' advertisements and their impact on the Pakistani consumers as well as their purchasing behavior especially in District Gujrat. Multinational advertisers highlight the product feature in better way and in return get more attention and convince more and more people towards product. For this purpose advertisers are spending money on famous stars to make advertisement attractive. Sample size 100 taken from the District Gujrat (Pakistan) revealed that the majority of the population likes to watch those advertisements in which Indian stars appear. While the respondents' response shows that Pakistani stars do not have any significant impact on the consumer behavior. This study also explains that Indian stars are influencing their buying decision of the consumers of Gujrat. While respondents are also like to discuss and share the Indian stars ad with peer group. This is also very significant that the rural and urban population is equally receiving ads with same intensity.