Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Imago Mortis: Mediating Images of Death in Late Medieval Culture, Ashby Kinch argues for the affirmative quality of late medieval death art and literature, providing a new, interdisciplinary approach to a well-known body of material. He demonstrates the surprising and effective ways that late medieval artists appropriated images of death and dying as a means to affirm their artistic, social, and political identities. The book dedicates each of its three sections to a pairing of a visual convention (deathbed scenes, the Three Living and Three Dead, and the Dance of Death) and a Middle English literary text (Hoccleve's Lerne for to die, Audelay's Three Dead Kings, and Lydgate's Dance of Death).