Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sonia Sanchez is a prolific, award-winning poet and one of the most prominent writers in the Black Arts movement. This collection brings her plays together in one volume for the first time. Like her poetry, Sanchez's plays voice her critique of the racism and sexism that she encountered as a young female writer in the black militant community in the late 1960s and early 1970s, her ongoing concern with the well-being of the black community, and her commitment to social justice. In addition to The Bronx Is Next (1968), Sister Son/ji (1969), Dirty Hearts (1971), Malcolm/Man Don't Live Here No Mo (1972), and Uh, Uh; But How Do It Free Us? (1974), this collection includes the never-before-published dramas I'm Black When I'm Singing, I'm Blue When I Ain't (1982) and 2 X 2 (2009), as well as three essays in which Sanchez reflects on her art and activism. Jacqueline Wood's introduction illuminates Sanchez's stagecraft in relation to her poetry and advocacy for social change, and the feminist dramatic voice in black revolutionary art.