Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite the favored acquisitions abroad by the VVKJ conservatives, in the early 1932 an idea to develop a modern combat airplane was initiated by two young Serbian engineers, Ljubomir D. Ilic and Kosta I. Sivčev, who were at the time employed at the Air Force Command Technical Department. They worked in secret after hours at Ilic's apartment and designed the first entirely Yugoslav made fighter airplane, the IK-L1, which first took off on 22 April 1935. The second prototype, IK-02, construction began ten months later and the airplane took off for the first time on 24 August 1936. The first 12 series airplanes construction followed in 1937 with the last airplane entering service in February 1939. At the time of the German attack, on 6 April 1941, VVKJ could rely on eight IK-2s, which served with distinction during the short and bloody April war.