Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Integrated Full Electric Propulsion (IFEP) has a great role to play in the fuel economy of commercial and military vessels; but for a nuclear submarine there are far better options to be explored. A nuclear submarine lacks the advantage of silent operations compared to conventional diesel-electric submarine. However, recent advancement in power dense naval electric propulsion systems has presented IFEP as a viable option for stealthier nuclear submarines. The suggested roadmap is a full electric drive submarine utilizing Advanced Induction Motor and Pulse Width Modulation Converters through AC transmission, with a futuristic approach towards Superconducting motors and alternators with DC transmission. The IFEP equipment has been selected through scaling of available technology to the required rating and standard.