• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Idéologie marketing

mal du siècle ?

Gilles Marion
Paperback | Frans
€ 19,20
+ 38 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Fréquenter les plateaux de télé pour trouver la célébrité à moindre coût est un jeu hautement prisé! Ce n'est là rien d'autre qu'appliquer à soi-même l'art de la mise en scène qu'est le marketing. Car aujourd'hui, on peut simplement tout vendre.

Le consommateur est ravi mais qu'en pense le citoyen?

Portée par une vague de fond initiée au XXe siècle, notre mentalité collective est profondément imprégnée de cette culture de consommation. Voire d'un culte du marketing qui s'ignore.

On n'y échappe pas. Heureusement, l'être humain ne cesse de s'interroger. Il peut donc simultanément adorer consommer et détester la société de consommation.

Avec force démonstration et de nombreux exemples, l'auteur défend ici l'idée que seule la confrontation entre le citoyen et le consommateur est la clé de lecture la plus pertinente pour que l'idéologie marketing ne devienne pas le mal du siècle...

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782708131774
Verschijningsdatum:
2/09/2004
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
140 mm x 220 mm
Gewicht:
450 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 38 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.