Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.
Cees van Riel Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.