• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA

Identitätsbasierte Markenführung in der Lebensmittelindustrie: Der Fall FRoSTA

Christoph Burmann, Christian Feddersen
Paperback | Duits | Markenmanagement | nr. 4
€ 19,95
+ 39 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Das moderne Managementkonzept der identitätsbasierten Markenführung von Christoph Burmann und Heribert Meffert wird hier auf die Situation in der Lebensmittelindustrie adaptiert. Besonderes Augenmerk wird dabei der Re-Positionierung von Marken geschenkt. Anhand eines prominenten Beispiels aus dem Tiefkühlkostbereich werden die theoretischen Erfolgsfaktoren einer Re-Positionierung erarbeitet und im Rahmen einer bundesweit repräsentativen Marktforschungsstudie empirisch überprüft. Abschließend wird der wirtschaftliche Erfolg der auf Basis dieser Studie eingeleiteten Markenführungsmaßnahmen überprüft und dokumentiert.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
216
Taal:
Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 4

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783825802882
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
147 mm x 210 mm
Gewicht:
280 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 39 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.