Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A play is fundamentally a text for performance, capable of achieving complete expression only in the living encounter between actor and spectator, the Markers argue in their new study of Henrik Ibsen in the theatre. The challenge of his plays has stimulated a remarkable range of creative responses on the part of actors, directors, and stage designers. All agree that a deeper meaning underlies the 'reality' Ibsen represents, yet the precise manner of its expression is the lively variant that gives his greatest plays their abiding fascination in performance. Ibsen's Lively Art explores key stage productions and clusters of productions in detail, in an effort to shed new light on the central problems of interpretation governing each of six major Ibsen plays, from a romantic work like Peer Gynt to a late 'symbolic' one like John Gabriel Borkman. Guided by primary sources and often supported by their own firsthand observation, the authors push beyond the more familiar confines of English Ibsen into the less commonly traversed territory of German, Russian, French, and, in particular, Scandinavian theatre culture.