Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A professor of English literature writes the autobiography of his fantasy alter-ego, wanton movie star Gloria Grahame, while his own sexual desires go frustrated.
Denton Moulton -- a shy, effeminate male professor -- lives inside his head, where he is really a long-dead movie star: the glamorous Gloria Grahame, from the golden age of Hollywood. Professor Moulton is desperate to reveal Gloria's shocking secret before he dies. Does he have the right to tell this woman's story? Who, in fact, has the right to tell anyone's story at all?
A scandalous, humorous novel of taboo desires and repression, I, Gloria Grahame alternates between Gloria's imagined life with her film-director husband, Nicholas Ray, director of Rebel Without a Cause, and Denton's increasingly frustrated real-life attempts to produce his own work of art: an all-male drag production of Shakespeare's Venus and Adonis. The novel takes us from high-strung film sets to dark bars and the puritanical offices of government arts granting agencies, where Denton runs up against the sternest warnings that he may not, in fact, imagine himself as someone else, even in art.