Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the first comprehensive overview of the twenty-year career of British artist Hurvin Anderson (b. 1965). Anderson is known for painting loosely rendered "observations" of scenes and spaces loaded with personal or communal meaning. Anderson's painting style is notable for the ease with which he slips between figuration and abstraction, playing with the tropes of earlier landscape traditions and twentieth-century abstraction. His paintings of barbershop interiors, country tennis clubs and tropical roadsides teem with rich brushwork and multitudes of decorative patterns or architectural features, at once obscuring and adding to underlying ruminations on identity and place. Drawing on years of primary research, including interviews with the artist, his peers, and his professional colleagues, Courtney J. Martin offers a critical assessment of Hurvin Anderson's painting practice to date that will be enlightening for all students, dealers, and collectors of contemporary painting.