Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een karrevracht literatuur over het onderwerp en alle beschikbare best practices. Maar waarom precies mislukken de meeste strategieën?
Op basis van toonaangevend onderzoek, echte verhalen, praktijkvoorbeelden en praktische tools neemt de auteur je mee in de wereld van waarden, overtuigingen, emoties en vaak verborgen onderliggende motivatiekrachten die individueel en collectief gedrag in organisaties beïnvloeden. Hij laat zien hoe bewust en effectief omgaan met deze menselijke dynamiek, vaak verwaarloosd in het strategische proces, een grote invloed heeft op de prestaties van je organisatie en de succesvolle realisatie van je strategie. Als je er serieus over nadenkt om van je strategie een succes te maken, de drang hebt om te blijven vragen 'waarom' en de moed hebt om een minder conventionele benadering te volgen, zal dit boek je inspireren.
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.