Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How To Triple Your Customers in 48 Hours. A quick and easy read, this book is jam packed with takeaways and strategies to boost your profits. The perfect introduction to Internet Marketing. You want to stay abreast of the rapid changes through which the internet is constantly evolving and keep yourself on the cutting edge, to generate more customers, boost your profits and overthrow your competition, but the landscape changes on a daily basis. I have good news! I can put you at the top of the search engines, the only place that matters online, in the next 60 days, guaranteed. Further, I can keep you there from month-to-month despite constant internet changes. Even further, I can triple your customer response rate within the next 48 hours. (I'll show you how in Chapter Two.) My name is Rick Reed and I'm a partner in "Rapid Marketing Results" (RMR Marketing, LLC) with more than 30 years' experience in media marketing. 100% of my clients maintain a presence above-the-fold in the 3 major search engines, Google, Bing and Yahoo. What does this mean to you, as a client? If you have been below-the-fold (more than one-third down the first page of Google, for instance), rising above-the-fold should at least triple your online customer response. Could you handle 3 times as many customers? Relevant communication (content) is what Google measures to determine whether you are the answer to your potential customer's search. They do this with hundreds of top secret proprietary criteria that we will discuss in a later chapter. But, in my opinion, the most important criterion is conversion. Content that converts potential customers to actual customers should be the basis of any marketing strategy. But Content, or the message, is not necessarily a sales pitch. It can take any of hundreds of forms. Content can be subtle or subliminal, crazy loud and flashy, or anything in between. Content can be delivered through a myriad of diverse media, including written word, visual images, audio channels, billboards, video, flash streams, or an infinite combination of senses. So how are you going to structure your content (message) to connect to your traffic (potential customers) in such a way to convert your traffic to customers and get your desired response (usually money, but sometimes something more altruistic, like Global Awareness)? That is what Marketing is all about. Selling internet marketing services to Local Business Owners and Professionals is the latest craze among the "Make-Money-From-Home-in-Your-Underwear" crowd. You may have noticed the increase in phone calls, Emails, and proposals to provide these services to you. Perhaps you've been burned by one of these newly baptized "experts". I'd encourage you right now to consider my credentials to guide you as a Marketing Consultant.