Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

How to Run a Theater

Creating, Leading and Managing Professional Theatre

Jim Volz
Paperback | Engels
€ 35,45
+ 70 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"All of us in the arts field are hungry to improve our skills in arts management. The grim tenor of the times makes this witty and fun guide even more valuable to us all!" Ben Cameron, Former Executive Director, Theater Communications Group

"Dr. Jim Volz knows how to organize, how to manage, how to motivate, how to assign priorities. In short, he knows how to get the job done." Abe J. Bassett, Former Dean, Indiana University/Purdue University

Jim Volz is one of America's leading theatre consultants with over three decades of work with theatre, dance, music, museum and arts center management. Now, Jim Volz brings his expertise to anyone who works in arts management, from novices to middle managers to executive directors. How to Run a Theater is a unique, dynamic, and savvy guide to building an arts institution that works. Drawing on more than 30 years of experience, here is practical advice on a variety of management skills: Financial Management; Personnel Management; Fundraising Development; Board of Trustees Communications; and Marketing & Audience Development.

This new edition is thoroughly updated and revised and now includes a Board of Trustee Contract, new budget exercise with ticket income formulae and the use of social networking for marketing and fundraising.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781408134740
Verschijningsdatum:
16/08/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 70 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.