Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
We are not, as a species, very good at prediction. This you will quickly realize as you read the first chapter of this book. Yet we need prediction to live our daily lives-insurance, weather forecasting, shipping, flight and other decisions depend on them.We make predictions all the time and sometimes we get it right.Strategic foresight is not about prediction. It is about understanding and anticipating different futures. The future is rarely a straight line from the past-it is subject to change and uncertainty. What strategic foresight as a process does is seek to understand why the future will be different from the past and what the implication of these differences are. In this book, I provide insights from forty years of consulting practice with organizations from large (Oracle, TESCO, Heinz, Barclays, Conoco-Phillips), medium (Debenhams, West Yorkshire Police, Millennium Copthorne) and small (Elk Island Public Schools, Alberta Assessment Consortium, Contact North/Contact Nord); for-profit and non-profit.