Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How to Market Computers and Information Technology covers all the basic principals of marketing from strategic planning through to management implementation. Covering all aspects of the marketing mix, this book provides practical guidance on all the steps required for planning, implementing and executing sales and marketing programmes. This is an invaluable reference source for all managers and professionals in the information technology industry. Videos Hamish Macarthur in conversation with the late Brian Redhead Differentiation in today's markets depends on clear marketing strategies implemented with a strong emphasis on service. This series of 4 videos covers the following key aspects of implementing sales and marketing strategy: * Selling and Account Management * Customer Service * Distribution Channels * Products and Product Mix The videos offer an authoritative insight into helping sales, marketing and planning professionals to address the key issues. For further information please write to: Just Results Multimedia, PO Box11, Woodstock, Oxford OX20 1SG