Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

How to Market Books

Alison Baverstock, Susannah Bowen
Paperback | Engels
€ 60,95
+ 121 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Over five editions, How to Market Books has established itself as the standard text on marketing for both the publishing industry and the wider creative economy. Industry professionals and students of Publishing Studies rely on the techniques and tactics in this invaluable book.

With the publishing industry changing fast, and the marketing and selling of content now delivered worldwide through technology, this much needed guide highlights the critical role of the marketeer, and the strategies and techniques at their disposal. The book's approach is logical and calming; beginning with marketing theory and moving into how this works in practice. Readers benefit from a blend of practical advice on how to organise and deliver marketing plans - and an objectivity which supports their future management of issues not yet on the horizon.

Thoroughly updated, this 6th edition maintains the book's popular, accessible and supportive style, and now offers:

  • A fully international perspective for today's global industry
  • New case studies to illustrate changing industry issues and application
  • Completely updated coverage of digital and social marketing and GDPR
  • Topical updates, more case studies and tips on getting work in publishing on a companion website
  • Detailed coverage of individual market segments, bringing relevance to every area of publishing

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
482
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138597259
Verschijningsdatum:
13/05/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 234 mm
Gewicht:
748 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 121 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.