Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

How to Manage the IT Help Desk

Noel Bruton
Paperback | Engels
€ 97,45
+ 194 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Are you overworked, unappreciated and under-resourced? This book understands you, and provides years and years of User Support experience packed into one volume. The 'How To' book that every IT department needs, it will help turn your helpdesk into a company asset. How to be successful at probably the most stressful job in IT This book offers tools for measuring productivity and features ten key steps for successful support, while User Support successes and failures are revealed in true life case studies.This book gives you techniques for: *Justifying staff and other expenditure* Gaining senior management support* Getting the users on your side* Running a motivated and productive team* Designing and managing services and service levels The second edition of this popular book brings updates to several of the author's ideas, strategies and techniques with new material on: * Customer Relationship Management - definition and the role of the helpdesk* E-Support and the Internet* Contrasting the Call Center and the Helpdesk* first, second and third line support* Operational Level Agreements* Strategies for backlog management* Telephone technologies in user supportIn addition there is: * A new Template for a Service Level Agreement* An Improved cost justification model for the Internal Helpdesk* A New cost justification model for the External Helpdesk

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
372
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780750649018
Verschijningsdatum:
8/04/2002
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 244 mm
Gewicht:
721 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 194 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.