Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Kunst & Cultuur
  4. Beleid & Conservatie
  5. How to Give Your Users the LIS Services They Want

How to Give Your Users the LIS Services They Want

Sheila Pantry, Peter Griffiths
Paperback | Engels
€ 117,45
+ 234 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In these turbulent times, with the challenges of a constantly changing job market, shifting information-seeking behaviour and a vast array of new resources continually being produced, library and information services need to constantly keep one step, or more, ahead of their users.

The benefits of analysing user behaviour are self-evident: better strategic planning, cost benefits and better use of budgets, better marketing, satisfied customers, satisfied management, and a library or information unit that is central to the needs of your parent organization.

However, paradoxically, user needs and levels of expectation, including those of remote users, are often not fully explored. This accessible text goes back to the basics and investigates the following key issues:

Why this book? Defining your users

Understanding users: the what, why, where, when, how and who

What is the current knowledge of user behaviour and needs: is it really predictable?

Great expectations: how LIS professionals can manage and train users

Using information about past user behaviour

Making the most of knowing your users

Keeping track of changes in what users want

Tracking the future: electronic and social networking

Future perfect?

Readership: This book will help any library or information professional anywhere to take a fresh look at this important area and to tackle it in their organization, so as to ensure that their users will always obtain exactly what they want. Webmasters and knowledge managers will also find much to interest them.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781856046725
Verschijningsdatum:
1/11/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
204 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 234 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.