Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Fictie
  3. Kinderboeken & Jeugdboeken
  4. How Does Advertising Impact Teen Behavior?

How Does Advertising Impact Teen Behavior?

Hardcover | Engels | At Issue
€ 62,95
+ 125 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What role does television advertising play in childhood obesity? Can innovative advertisements prevent teen smoking? Do brands, not marketers, define teens? A collection of diverse viewpoints on the topic of teens and advertising offers a spectrum of perspectives on related subject matter. Includes primary and secondary sources from a variety of perspectives; eyewitnesses, scientific journals, government officials, and many others.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
104
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780737755787
Verschijningsdatum:
15/11/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Bibliotheekbinding
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
294 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 125 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.