Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Schools get into the habit of teaching academic abilities rather than social intelligence and avoid some important issues. Most children with ADHD are oppositional, this is because they find it difficult to stop and think through what is being asked of them. Students with ADHD are easily bored, yet helpless to keep their minds on their tasks. They talk and question excessively. ADHD children crave for attention and are very tactile. Very often they will act before they think and interrupt others. Children with ADHD experience easily stress, pressure, and tiredness, which can weaken their self-control, leading to poor behaviour. When they are upset, or when confronted in a heated discussion, they explode with a burst of energy and aggression that is far in excess to the situation. Many ADHD children admittedly experience problems of a disorganised lifestyle. They have emotional difficulties upon which they need structure. This book will enlighten and bring better understanding of how to teach and support students with ADHD. It will look at how schools handle students with ADHD and what structures need to be in place in order to better teach them.