• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

How Brands Grow: Part 2

Emerging Markets, Services, Durables, New and Luxury Brands

Jenni Romaniuk, Byron Sharp
Hardcover | Engels
€ 34,95
+ 69 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketer's Don't Know comes a new book that takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.

How Brands Grow Part 2, by Jenni Romaniuk and Byron Sharp, is about fundamentals of buying behaviour and brand performance - fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity.

Ride the next wave of marketing knowledge with insights such as how to build Mental Availability, metrics to assess the strength of your brand's Distinctive Assets and a framework to underpin your brand's Physical Availability strategy. Learn practical insights such as smart ways to look at word of mouth and the sort of advertising needed to attract new brand buyers.

This book is also a must read for marketers working in emerging markets, services, durables and luxury categories, with evidence that will challenge conventional wisdom about growing brands in these markets. If you've ever wondered if word of mouth has more impact in China, if luxury brands break all the rules of marketing or if online shoppers are more loyal to brands or retailers, this book is for you.

If you read and loved How Brands Grow, it's time to move to the next level of marketing. And if you haven't, get ready -- this book will change the way you think about marketing forever.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780195596267
Verschijningsdatum:
19/11/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
539 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.