Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Emily Pérez's House of Sugar, House of Stone weaves Grimm's Fairy Tales into the business of modern life--laptops and late nights with sleepless children--to explore an undercurrent of terror about living in a family. These poems slip between the worlds of the wolf-haunted forest and the harried house of the contemporary artist/parent, until the two blend and bleed into each other. Children learn not to trust their parents, while simultaneously yearning to win back their affections. Parents similarly question their own trustworthiness as protectors. They are devoured by children, which leaves them equally apt to dismember a lion to protect their young as they are to leave those children alone in the woods. These musical, emotionally ruthless pieces occasionally find respite, but Perez reminds us that despite our best efforts to map our way to safety: "Either way / you're lost. Either way / you'll wander into deeper woods."