Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Zou het er ooit zo chaotisch aan toegaan als in het legendarische hotel van Basil Fawlty? Ja dus. Meer nog: zoals zo vaak in het leven is de realiteit nog straffer dan de fictie. Op hotel laten mensen zich van hun beste én slechtste kant zien. Dat geldt voor de gasten, maar zeker ook voor de mensen die er werken. Wim Degrave dompelde zich onder in de wereld van het hotel en ging op zoek naar de opmerkelijkste verhalen en anekdotes. Hoe vervelend kunnen gasten zijn? Wat gebeurt er in de hotelbar als het schemerdonker is aangebroken? Welke exuberante eisen hebben Barack Obama en Michael Jackson gemeen? En hoeveel kost het om een hotelkamer af te breken? Kom binnen via de dienstingang en ontdek de wondere wereld van het hotel zoals u die nog nooit eerder hebt gezien!