Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Hooked in Film, John Markerttakes a close look at the correlation between social policies and the public view of drugs and their portrayals in film. In this volume, Markert examines the changing social attitudes toward illegal drugs and their cinematic depictions from as early as the 1894 film Chinese Opium Den to the present. Tracking hundreds of films spanning more than a century, Hooked in Film looks at camp classics like Reefer Madness, comedies such as Cheech and Chong's Up in Smoke, Dazed and Confused, and Pineapple Express, and dramas, including Panic in Needle Park and Requiem for a Dream. Scholars and students of cinema, popular culture, media studies, and sociology will find this book a valuable examination of how cinematic portrayals of drugs have changed over time, and how those images have influenced public perception of drugs and even public policy.