Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Poetry. Afro-Caribbean Studies. "D.S. Marriott 'dares to dream' in this book...by refolding beautiful romantic lines...into new relation with the real that haunts him, which he attends through mourning and recasts in an art full of loss. These poems do indeed seem to 'contain the whole of death, even before / life has begun', but they engage no refusal, just the overturning of willful stasis and a lyric luring of the undone into poetic doing, to light. HOODOO VOODOO's last section's dark streaming of figures through landscapes...is presided over by 'Ghede', or Guede, after all--best known as the loa of death in Vodou, 'Papa Bones', but also a figure of fertility, of the crossroads between life and afterlife: a trickster, a door, a manipulable sign (as well as a protector of children). Marriott's deployment of such mythological materials and even 'hoodoo' itself in his theatre of 'real ghosts', fears and emergent desires enacts his forging of new relations with the past and his many interlocutors in this book, as well as his Rilkean 'refusal to refuse', a seeming double negative that opens a new way through the many locked doors and crossroads his speakers encounter in these poems. I'm overwhelmed by the beauty that is this book"--Romana Huk.