Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As a serious drama set in an ordinary middle-class home, Ibsen's A Doll's House established a new politics of the interior that was to have a lasting impact upon twentieth-century drama. In this innovative study, Nicholas Grene traces the changing forms of the home on the stage through nine of the greatest of modern plays and playwrights. From Chekhov's The Cherry Orchard through to Williams' A Streetcar Named Desire, domestic spaces and personal crises have been employed to express wider social conditions and themes of class, gender and family. In the later twentieth century and beyond, the most radically experimental dramatists created their own challenging theatrical interiors, including Beckett in Endgame, Pinter in The Homecoming and Parks in Topdog/Underdog. Grene analyses the full significance of these versions of domestic spaces to offer fresh insights into the portrayal of the naturalistic environment in modern drama.