Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The late Ken Darby, a three-time winner for musical adaptation, presents a behind- the-camera portrait of the late George Stevens' 1965 "Holyland", which he built in Utah's Monument Valley in order to film The Greatest Story Ever Told: 160 prefab aluminum bungalows housed over 400 artisans, actors, and technicians. The shooting schedule of this twenty-million dollar film was uncontrollable, and the four-hour premiere received such negative reviews that United Artists demanded that Stevens cut thirty minutes. Every cut required re-writes and new recording. Darby reveals startling details of the final surgery that scarred the film, along with the critiques that deeply wounded George Stevens.