Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
JE LOOPT VOOROP... Stel, je zit in een belangrijk veranderproces. Als 'trekker' van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt stevig vóór de troepen uit. ... MAAR WIE VOLGT? Je medewerkers wachten af en blijven maar vragen stellen. Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Hoe krijg je ze mee? HOU DE AANSLUITING! Gedragsverandering is een fragiel proces dat in een aantal natuurlijke fases verloopt. Elke fase heeft tijd nodig en stelt specifieke eisen aan jou als (bege)leider. Als je te snel gaat, verlies je de aansluiting (met onbegrip, cynisme en weerstand tot gevolg); ga je te langzaam, dan mis je kansen. VERWARREND EENVOUDIG Jan van Setten vertelt hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt. Van Setten koppelt met humor fundamentele inzichten aan herkenbare praktijksituaties. Laat je inspireren om het roer in handen te nemen, op een manier die gewaardeerd wordt door medewerkers, collega's en klanten - zelfs door je familie en vrienden