Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alfred Hitchcock: cultural icon, master film director, storyteller, television host, foodie. And as Jan Olsson argues in Hitchcock à la Carte, he was also an expert marketer who built his personal brand around his rotund figure and well-documented table indulgencies. Focusing on Hitchcock's television series Alfred Hitchcock Presents (1955-1962) and the The Alfred Hitchcock Hour (1962-1965), Olsson asserts that the success of Hitchcock's media empire depended on his deft manipulation of bodies and the food that sustained them. Hitchcock's strategies included frequently playing up his own girth, hiring body doubles, making numerous cameos, and using food--such as a frozen leg of lamb--to deliver scores of characters to their deaths. Constructing his brand enabled Hitchcock to maintain creative control, blend himself with his genre, and make himself the multi-million-dollar franchise's principal star. Olsson shows how Hitchcock's media brand management was a unique performance model that he used to mark his creative oeuvre as strictly his own.