Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

History of Participatory Media

Politics and Publics, 1750-2000

€ 290,45
+ 580 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book argues for a historical perspective on issues relating to the notion of participatory media. Working from a broad concept of media - including essays on the 19th century press, early sound media, photography, exhibitions, television and the internet - the book offers a broad empirical approach to different modes of audience participation from the mid 19th century to the present. Using the insights from the historical case studies, the book also explores some of the key concepts in discussions on the politics of participation, arguing for a theoretical perspective sensitive to the asymmetries that characterize the distribution of agency in the relationship between media and users.

Scholarly discussions on participatory media now occur in several fields. This book argues that all of these discussions are all too often obscured by a rhetoric of newness, assuming that participatory media is something unique in history, radical and revolutionary. By challenging the historiography implicit in this rhetoric, the book also engages in a discussion of issues of more general relevance to the multidisciplinary field of media history.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415880688
Verschijningsdatum:
2/11/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
444 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 580 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.