Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Egyptologist Samuel Birch (1813-85) began to study Chinese at school, and obtained his first post at the British Museum cataloguing Chinese coins. He maintained his interest in Chinese civilisation throughout his life, but also collaborated with C. T. Newton on a catalogue of Greek and Etruscan vases, and with Sir Henry Rawlinson on cuneiform inscriptions, while also specialising in the examination and cataloguing of the Museum's growing collection of Egyptian papyri and other artefacts. Birch describes this two-volume, highly illustrated work on ancient pottery, published in 1858, as filling a perceived need: 'A work has long been required which should embody the general history of the fictile art of the ancients.' Volume 2 continues to examine Greek pottery, including the work of named or identified individual craftsmen, and then moves on to Etruscan and Roman wares, with a short final section on 'Celtic, Teutonic, and Scandinavian pottery'.