• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

History and Strategy

Hardcover | Engels | Advances in Strategic Management | nr. 29
€ 335,45
+ 670 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Business historians and economic historians frequently contribute to our understanding of strategic management, and strategy scholars often rely on a deep understanding of historical context to make sense of classic strategy issues. Historically, the two sets of scholars have not always communicated with each other as effectively as one might hope. They also have different approaches to methodology and assessment of validity of results, which adds to this 'two solitudes'. In this volume, strategy scholars, business historians, and economic historians are brought together to develop a volume that explores the complementarities of approaches.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
350
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 29

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781781900246
Verschijningsdatum:
3/09/2012
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
698 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 670 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.