Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage presente une histoire de la presse ecrite francaise de la fin des annees 1890 (l'avenement de la presse de masse) a nos jours. A travers les thematiques telles que la politique, l'economique, etc., les auteurs choisissent d'ancrer l'evolution de la presse a travers l'histoire culturelle, ce domaine ayant ete le plus renouvele en matiere historiographique avec les representations, les questions du genre, etc. et de l'histoire des medias, ce qui conduit a situer les mutations de la presse par rapport a l'ensemble des medias et non l'inverse, point de vue plus communement adopte.Ce manuel met a la disposition du lecteur un ouvrage aux problematiques renouvelees qui, tout a la fois, s'interessera aux supports, aux entreprises, aux milieux de l'information, aux pratiques culturelles, aux publics, au rapport de la presse a son environnement politique, social, economique et culturel (la presse comme objet replacee dans les grands enjeux d'une societe en constante evolution).