Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Il n’existait pas encore en France d’histoire complète de la musique russe, et, pour combler cette lacune, nous avons fait appel à Michel-R. Hofmann que les musicologues soviétiques eux-mêmes considèrent comme le meilleur spécialiste de la musique russe en Europe Occidentale. Habituellement, on fait remonter la musique russe à Glinka, c’est-à-dire aux années trente du XIXe siècle ; dans son étude, Michel-R. Hofmann s’est attaché à mettre en lumière les origines très lointaines de cette musique, en évoquant aussi bien le patrimoine folklorique que tous les grands précurseurs de Glinka, pratiquement inconnus chez nous. En outre, pour la première fois est brossé un tableau détaillé et complet de la musique soviétique depuis cinquante ans : de nombreux voyages de documentation musicale ont permis à l’auteur de recueillir sur place les plus amples matériaux qui constituent la matière authentique de toute la dernière partie de son ouvrage.