Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores devotional Hinduism in a modern context of high consumerism and revolutionised communications. It focuses on a fast-growing and high-profile contemporary Hindu guru faith originating in India and attracting a transnational following. The organisation is led by a vastly popular female guru, Mata Amritanandamayi, whom devotees worship as an avatar and a healer of the ills of the contemporary world. By drawing upon multi-sited ethnographic fieldwork among the mata's primarily urban, educated 'middle class' Indian devotees, the author provides crucial insights into new trends in popular Hinduism in a post-colonial and rapidly modernising Indian setting.