Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Festschrift is dedicated to Ulrich Teichler who is celebrating his sixtieth birth- day in 2002. Ulrich Teichler has been a central actor in the development of the field of research on higher education in Germany, Europe and beyond. Not only has he dedicated his professional career to studying a large number of higher education topics through national and international research projects. He was also in the fore- front of the efforts to strengthen the structure and profile of higher education re- search, for example, through his involvement in the establishment of the Consortium of Higher Education Researchers (CHER). In addition, he has contributed to many important scholarly works reflecting on the state of the art and the nature of the field. The conventional wisdom is that working in a university or college makes you an expert on higher education. Consequently, while academics like to do research on every possible topic, they are in general reluctant to examine their own social insti- tution. Within the European context Ulrich Teichler is one of the main exceptions to this rule. Already in his student days he has recognised the unique characteristics of higher education institutions and systems, and he understood that special efforts are needed to improve our knowledge on higher education.