Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book contains a number of cross-national analyses of policies and policy-processes regarding higher education. Design, dynamics and outcomes of a variety of policies are studied at both the national and the institutional level. The theoretical perspectives on which the empirical studies are mainly based are founded in public administration, political science, economics, and sociology. Comparisons are made within Europe, and between Europe, the United States and Australia. Next to comparative insights in higher education policy, the book also offers up-to-date and comparable information on these higher education systems. The book is highly relevant for administrators, policy-makers, researchers and students in the field of higher education. In addition, it offers a wealth of information for everyone interested in the application of policy-analysis in general.