Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Chapter 1: Introduction: Disaster Capitalism Comes to Higher EducationPart I: Covid Trojan Horses Chapter 2: Laundering Coercion: Restart Planning, "Pandemic Task Forces" and the Dismantling of Shared GovernanceChapter 3: Flexing for the State: The Push for Hyflex Modalities in State LegislaturesChapter 4: Staff Furloughs for Some, Chiefs of Staff for Others (Expand Administration and Shrink the Rest)Chapter 5: Bringing the F.U.D. to Union BustPart II: Covid Sleights of Hand Chapter 6: For the Love of Remote Learning? Now We Love it, Now We Don'tChapter 7: Aspiring Diploma Mills Don't Stop for PandemicsChapter 8: Don't Look Now: Tuition Increases and Student DebtPart III: Sacrificial Lambs Chapter 9: (Further) Stealing from Poor Students: CARES Act ProfiteeringChapter 10: Student Life and Death: When COVID Responses are Turned Over to Athletics and Student AffairsChapter 11: COVID Testing on Campus: Not Making the Science GradesPart V: Anti-Corporatization Resistance Chapter 12: Students Demand JusticeChapter 13: COVID, Campus Essential Workers, and the Movement for Racial JusticeChapter 14: Faculty Fight for the Soul of Higher EducationChapter 15: Recommendations and Call to Action