Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Spring 2022 issue includes Editor Anna Faktorovich's critical analysis of the distinction between satirical, tragic and grotesque film-violence, with a review of past scholarship and an application of this theory to a morally executed portrayal in the Gomorrah dramatic series and an amoral portrayal in the Peacemaker satiric series. The distinction between these two is in the degree of realistic detail that is offered to characters before they are murdered, and if violent actions are excused as justified or are consistently shown to be unjustifiable wrongs committed by irrational actors. Gomorrah is advertised as a tragic drama but actually achieves high-satirical notes, whereas Peacemaker is advertised as a satire but crashes as tragedy without the required sympathy for the dead. And Susie Gharib reviews a new set of films including: No Time to Die (2021), Nineteen Eighty-Four (1984), The Last Samurai (2003), Season of the Witch (2011), and Ladies and Gentlemen... Mr. Leonard Cohen (1965). The film reviews are illustrated with 52 color stills. And two drawings are included by Phyllis Hartman Green: Chair/Dog under chair (1993) and Three Herons (2022).