Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It took a while for buyers to accept the Mustang II. It was nearly 12 inches shorter than the original Mustang, it was never available as a full convertible and it didn't have the performance of its illustrious predecessors. In five years of production the most powerful engine listed was a 139bhp 302c in, V8. The fuel crisis only made things worse. However, by the mid-1970s it became a more popular car, especially the high-performance variants which young American aspired to. Today they still have their original appeal. This is a book of contemporary road and comparison tests, new model introductions, technical and specification data, driving impressions. Models covered include: Mach 1, Ghia, 302 V8, Cobra II, Kemp Cobra II, Cobra II Starga, T-Top, King Cobra.