Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
II. Die gemeinsamen Informationsbedarfe fUr die verschiedenen Stu fen der strategischen P- duktprogrammplanung 19 III. Die speziellen Informationsbedarfe fUr die strategischen Vorplanungen 21 IV. Die Informationsbedarfe im Rahmen der P- nung des strategischen Produktprogramms 23 1. Vorbemerkungen 23 2. Die Bedeutung der Methode der strategi- schen Produktprogrammplanung fUr die - formationsbedarfe 24 3. Die Informationsbedarfe bei der selekti- ven Planung des strategischen Produ- programms 26 V. Die Informationsbedarfe im Rahmen der opera- tiven Produktprogrammplanung 29 1. Die Informationsbedarfe fUr die ope- tive Absatzprogrammplanung 30 2. Die Informationsbedarfe fUr die ope- tive Planung des Pertigungsprogramms 31 3. Die Informationsbedarfe fUr die Abstim- mung der Bereichsprogramme im Rahmen der operativen Gesamtplanung 32 VI. Die Informationsbedarfe in der taktischen Produktprogrammplanung 33 c. Die Bereitstellung der Entscheidungsinformationen 34 I. Vorbemerkungen 34 II. Prognoseverfahren zur Gewinnung von Infor- tionen 36 1. Grundlegende Merkmale von Prognoseverf- ren 36 2. Der Prognosetyp der Induktion 38 a. EinfUhrung 38 b. Die direkte Extrapolation 40 (1) Prognosen unter Verwendung gleit- der Durchschnitte 40 (2) Die direkte Extrapolation mit Hilfe der exponentiellen Glattung 43 (3) Die funktionsgebundene Trendext- polation 44 (4) Die Zerlegung von Zeitreihen 47 - - c. Die indirekte Extrapolation 48 (1) Prognosen auf der Basis von Regr- sionsanalysen 50 (2) tlkonometrische Modelle 51 3. Der Prognosetyp der Deduktion 52 4. Der Prognosetyp des Analogieschlusses 54 III. Die Deckung des Entscheidungsinformationsbe- darfs fur die einzelnen Phasen der Produ- programmplanung 55 1.