Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book summarizes the research of more than a decade. Its early motivation dates back to the eighties and to the memorable talks Dr. C. Moglestue (FHG Freiburg) gave on his Monte-Carlo solutions of the Boltzmann transport equation at the NASECODE conferences in Ireland. At that time numerical semiconductor device modeling basically implied the application of the drift-diffusion model. On the one hand, those talks clearly showed the potential of the Monte-Carlo model for an accurate description of many important transport issues that cannot adequately be addressed by the drift-diffusion approximation. On the other hand, they also clearly demonstrated that at that time only very few experts were able to extract useful results from a Monte-Carlo simulator. With this background, Monte-Carlo research activities were started in 1986 at the University of Aachen (RWTH Aachen), Germany. Different to many other Monte-Carlo research groups, the Monte-Carlo research in Aachen took place in an environment of active drift-diffusion and hydrodynamic model development.