Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Het nieuwe proefboek

over de smaak van wat we eten en drinken

Peter Klosse, Angélique Schmeinck
Hardcover | Nederlands
€ 42,00
+ 84 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Over de smaak van wat wij eten en drinken. Een musthave voor iedereen die eten serieus neemt.

Er zijn niet veel mensen die niet houden van een heerlijk gerecht en een bijpassend drankje. Maar als je écht lekker wilt eten en drinken, helpt het als je er meer van weet. Sinds zijn eerste boek over dit onderwerp is Peter Klosse uitgegroeid tot de onbetwiste autoriteit op het gebied van smaak. In zijn nieuwste boek, 'Het Nieuwe Proefboek', geeft hij een frisse kijk op de voedselwereld van vandaag en inspireert hij zelf op zoek te gaan naar bijzondere smaakcombinaties. De vraag waarom een gerecht succesvol is beantwoordt hij aan de hand van de Culinaire Succesfactoren. Unieke flavour graphics laten zien hoe de diverse ingrediënten van gerechten bijdragen aan de smaak. Ook is er aandacht voor proeven en de rol van de hersenen bij de perceptie van smaak. Voor dit boek werkte hij samen met Angélique Schmeinck, een van de twee vrouwelijke meesterkoks van Nederland - een bijzondere combinatie van kennis en creativiteit.

Peter Klosse is eigenaar van Hotel en Restaurant De Echoput bij Apeldoorn, oprichter van de Academie voor Gastronomie en Lector Gastronomie aan de Hotel Management School Maastricht. Zijn leven staat in het teken van het begrijpen van gastronomie. Angélique Schmeinck is een veelzijdig culinair en creatief talent. Zij presenteert over smaak op diverse podia en in talrijke tv-programma's, schrijft en inspireert, heeft jarenlang een Michelinster bewaakt en de methode Smaakvrienden ontwikkeld. Als het even kan, zoekt zij het hogerop in haar luchtballonrestaurant Culiair.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789059566408
Verschijningsdatum:
6/11/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
205 mm x 280 mm
Gewicht:
1486 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 84 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.