Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Herd

How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Mark Earls
Paperback | Engels
€ 18,45
+ 36 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"...fascinating. Like Malcolm Gladwell on speed."
--THE GUARDIAN

"HERD is a rare thing: a book that transforms the reader's perception of how the world works".
--Matthew D'Ancona, THE SPECTATOR

"This book is a must. Once you have read it you will understand why Mark Earls is regarded as a marketing guru."
--Daniel Finkelstein, THE TIMES

This paperback version of Mark Earls' groundbreaking and award winning book comes updated with new stats and figures and provides two completely revised chapters that deal with the rise of social networking.

Since the Enlightenment there has been a very simple but widely held assumption that we are a species of thinking individuals and human behaviour is best understood by examining the psychology of individuals. It appears, however, that this insight is plain wrong. The evidence from a number of leading behavioural and neuroscientists suggests that our species is designed as a herd or group animal. Mark Earls applies this evidence to the traditional mechanisms of marketing and consumer behaviour, with a result that necessitates a complete rethink about these subjects.

HERD provides a host of unusual examples and anecdotes to open the mind of the business reader, from Peter Kay to Desmond Tutu, Apple to UK Sexual Health programmes, George Bush to Castle Lager, from autism to depression to the real explanation for the placebo effect in pharmaceutical testing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
432
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470744598
Verschijningsdatum:
1/09/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
132 mm x 198 mm
Gewicht:
462 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 36 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.