Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En "Heidegger y el comenzar" Rüdiger Safranski retorna a la arena heideggeriana para explorar de un modo profundamente sugerente los estados de ánimo como vía de acceso a atalayas ontológicamente esclarecedoras. Safranski analiza la experiencia de la nada -y, así, del transcurso del vacío del tiempo- como base no sólo de una teoría metafísica sino también de un auténtico renacimiento existencial, un nuevo inicio marcada por la libertad radical y la autenticidad. En el segundo ensayo del libro -«Teoría sobre el amor y teoría por amor»- Safranski cuestiona el hiato entre teoría y eros típicamente moderno y propone una recuperación platónica de la erótica como dispositivo fenomenológico, esto es, como apertura de un espacio donde el mundo puede mostrarse sin resultar alterado por nuestra intervención cosificadora.