Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Much of the misunderstanding by foreigners about Japan arises out of their acceptance of certain stereotypes about the Japanese. Harumi Befu spearheaded the critique of the stereotypical and the essentialized characterization of the Japanese and their culture, often referred to as Nihonjinron. He now presents his summary statements in this book by reviewing the whole gamut of the Nihonjinron literature, ranging from ecology, rural community structure, personality, language, values and ethos. He shows the roles Nihonjinron plays for the identity formation of the Japanese and as the idealized norm of the society in orienting the public. Elaborating on the way in which Nihonjinron functions as a civil religion, the book outlines how a period of positive self-identity has alternated with a period of negative self-identity since the Meiji period.