Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Hbr's 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (Featuring What Business Can Learn from Nonprofits by Peter F. Drucker)

Hbr's 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (Featuring What Business Can Learn from Nonprofits by Peter F. Drucker)

Harvard Business Review, Peter F Drucker, Sheryl K Sandberg, Muhammad Yunus, Arthur C Brooks
Hardcover | Engels | HBR's 10 Must Reads
€ 60,45
+ 120 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book provides essential leadership and management ideas that are unique to or critically relevant to running successful nonprofit organizations at any level.

Leading experts such as Peter Drucker, Clayton Christensen, Muhammad Yunus, and Rosabeth Moss Kanter, Roger Martin, and Sheryl Sandberg provide the insights and advice you need to:

  • Choose the right problem to solve.
  • Scale and increase impact.
  • Work better with corporate partners.
  • Get the most out of your board of directors.
  • Use nonprofit status as a competitive advantage.
  • Avoid burnout in your passionate employees.
  • Understand why nonprofit organizations are different--and when they're not.
  • Become an extraordinary force for good.

Audience: Nonprofit managers, leaders, board members, and staff. Social entrepreneurs. Corporate lifers looking to give back. Anyone in the philanthropic sector. Secondary audiences are those in the education, healthcare, and public sectors.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781633696921
Verschijningsdatum:
14/05/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 120 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.